top of page

יום עיון לחברות שילוח: ״הכר את לקוח האיקומרס״

1.1.23

יום עיון של דיקלה שרעבי בלשכת המסחר לחברות שילוח


יום עיון המגשר בין צרכי לקוח האיקומרס לחברות השילוח

15 שנים שדיקלה שרעבי בעולם הלוגיסטיקה בתפקידים שונים בחברות שילוח וחברות מסחריות.


מה היא הכי אוהבת בתחום הזה? את האתגרים, אין יום דומה לקודמו.


במשך 6 שנים דיקל שרעבי ניהלה את הסליקה והלוגיסטיקה של אחת מחברות האיקומרס הגדולות בארץ, בתחילת הדרך זה היה תחום חדש עבורה וגם עבור שוק הלוגיסטיקה הישראלי. היא היתה צריכה לאפשר הגעה של מוצרים לכל מקום בעולם ולהכיר את החוקים של כל מדינה, הפתרונות הנדרשים/ המועדפים, הלקוחות והסטנדרטים.



דיקלה יצרה שותפויות איתנות עם חברות בארץ ובחו״ל, פיתחה שיטות שילוח חדשות, הוזילה עלויות והצליחה לגשר על פערים בין היכולות של המשלח לצרכים המיוחדים של החברה הרוצה למכור, הרבה ולכל מקום. 


לשמחתה, לאורך הדרך דיקלה פגשה (ועדיין פוגשת) חברות רבות המציעות פתרונות לוגיסטיים אם כדי להציע לה להשתמש בפתרון או כדי שתחווה דעתה לצורכי השקעה, שיתופי פעולה או כל סיבה עסקית אחרת.



ולמה אנחנו משתפים בזה?


לא מזמן דיקלה נענתה בחיוב לבקשת לשכת המסחר להעביר יום עיון למשלחים.


במשך יום שלם נכיר את לקוח האיקורמס ומה הוא באמת צריך. נדבר על פיתוח מוצרים ומכירות לצד מתן שירות אפקטיבי ובמקצועיות הנדרשת. זו הזדמנות עבורינו להמשיך ולעזור לחברות לייצר סטנדרטים גבוהים ולהצליח לתמוך בכל חברת איקומרס, גדולה או קטנה מתוך הניסיון והידע שנרכשו לאורך השנים.


אנו מזמינים אתכם, משלחים וחברות הנותנות שירותים לוגיסטיים, לבוא ללמוד ולשאול, ובעיקר לצאת עם הבנה מיהו לקוח האיקומרס ובמה הוא שונה מלקוח השילוח המסורתי שהתרגלנו אליו עד היום.


אז מתי ואיפה נפגשים?


23.1.23 בשעה 09:00, מפגש של 8 שעות בלשכת המסחר בתל אביב.


Dmelio


מומלץ לפתוח את הלינק בכרום



רוצים לא לפספס עדכונים? הרשמו פה

Thanks for submitting!

bottom of page